Elkészült munkáim

2007. szeptember 26., szerda

Kezdetek...

Először is szeretném megköszönni a sok segítséget amit kaptam tőletek! :)
Végülis szept. 20.-án megjöttek a megrendelt könyveim, egész délután azokat bújtam.

Nagyon szuperek! Ezt követő szombaton aztán vettem fonalakat (5, 10, 20-ast) illetve tűket. Persze pont 1,5 és 1,25-öset nem lehetett kapni, ezért egy 0,75-öset és egy 1,75-öset szereztem be. És megajándékoztam magamat egy madár alakú ollóval is. :)) Aznap még csak gyakorolgattam, vasárnap pedig nekiláttam elkészíteni az első horgolt művemet, egy hópihécskét. /Hajninak köszönet a mintáért és az instrukciókért!/ Mutatom egybe az egészet, aztán egy közeli képet is:

Mutatom a Lily angel-em állását is (a teljes képet alul, de majd felteszem a közös blogba is) közelről. Sajna a kép nem sikerült túl jól, mert este lámpafénynél fényképeztem, és így nem egészen adja vissza a gép, hogy milyen szépek is a színei.

Most már bele tudtok nagyítani ebbe a képbe. Kijavítottam! :)

8 megjegyzés:

Timici írta...

szép nagyon a hópihe, biztos ez az első munkád???? mert akkor őstehetség vagy:)

paradipe írta...

Köszi szépen! :)) Nagyon jól esik, hogy ezt írtad!
Tényleg ez a leges-legelső horgolt munkám, és nagyon élveztem. Olyan szuper látni közben, hogy mi is jön létre egy sima fonalból.
Hááát azért nem hiszem, hogy őstehetség lennék. :))
Most azon tanakodom, hogy mi legyen a következő, lehet, hogy mégegy hópihe??? :)

Timici írta...

komolyan gondolom, én már többször próbáltam horgolni, több-kevesebb sikerrel, de elsőre egyáltalán nem így nézett ki a munkám:) vagy inkább:(
Elkérhetem a hópihe mintáját? megpróbálkoznék vele én is:)
Én a helyedben horgolnék belőle még párat, jól fog mutatni a fán vagy az ablakban esetleg az ajándékokon:)

Sarah írta...

Jaj, ez csodaszép! Nagyon ügyes vagy! Én képtelen lennék horgolni:-) Komolyan nagyon szép!
A lily angel meg káprázatos lesz, nagyon jól haladsz vele.
Gratulálok:-)

Christine írta...

Osztom Timi véleményét, nagy tehetség vagy horgolásban. Nagyim egy egész nyáron át próbált megtanítani a horgolás rejtelmeire, abszolút kétbalkezes vagyok hozzá:S Pedig annyi szép pulóvert, szvettert és terítőt láttam már, amit szívesen elkészítenék... Igaz, akkor még "kicsi" voltam, talán most, "érettebb" fejjel lehet jobban menne...
Hajrá, sok sikert a horgoláshoz:) Én is csinálnék még pár hópelyhet a helyedben:))

Szihaj írta...

nagyon szép lett a hópihéd, ha nem mondod, hogy még sosem horgoltál, el sem hiszem! Gratula, nagyon ügyi vagy!

paradipe írta...

Az előbb elrontottam! :)

Na de most!

Lányok!
Nagyon szépen köszönöm a gratulációkat! Nagyon aranyosak vagytok! :)
Azt hiszem fogok még csinálni hópihé(ke)t, de másfajtát vagy másfajta fonallal. :)

Timici!A linket Hajnitól kaptam, és itt találod: http://sklwebpage.uw.hu/horgolt_csillagok.htm

Én elsőre a 36-osat csináltam, az tűnt a legegyszerűbbnek. :)

Timici írta...

Köszi a linket:) Hajninak is:) megpróbálkozom vele, de csak akkor mutatom meg ha sikerült:D remélem lesz mit mutatnom majd

Lily angel