Elkészült munkáim

2007. október 8., hétfő

Következő választás...

Köszönöm szépen nektek (kedves olvasgatóim) a szép szavakat! :)) Ma a páromtól megkaptam a Filéhorgolás c. újság 13. számát, gyorsan át is lapoztam és sikerült kiválasztanom a következő "áldozatomat".
De most még nem állok neki csak miután befejeztem a Lily angel-em mostani mintalapját. Remélem ezen a héten sikerül befejeznem. :)
Egyébként anyukám örült a horgolt meglepsimnek, és a lánytesóm és a sógornőm (Melcsi) is ledta a rendelését hópihékre. :)
Melcsiéknél azért is lenne jó ha ilyen díszek lennének a fán, mert a kis Rékus (most 6 hónapos) azokat nyugodtan rághatná az üveggömbök és egyéb veszélyes díszek helyett. :))

4 megjegyzés:

Szihaj írta...

Nagyon beindultál horgolás-ügyileg, látom, megtetszett a dolog :)))
Szép lesz ez a terítő is, hajrá!

Christine írta...

Ufff.... Gyönyörű... Ha ezt megcsinálod, komolyan mondom, azonnal nekiállok horgolni tanulni:)))

paradipe írta...

Tényleg nagyon megtetszett a dolog és remélem azért valamelyest hasonlítani fog a terítőm a képen láthatóra. :))
Még nem álltam neki, mert van még mit csinálni a lily angel-en. :(

Névtelen írta...

Szia! Nagyon jól sikerült a hópihéd, és a mostani kiszemelt is szép. Ráadásul milyen szerencsés vagy, hogy a párod veszi neked az újságot. Az enyémnek eszébe sem jutna ilyesmivel kedveskedni. Szerintem azt sem tudja, hogy milyen újságokat nézegetek:)))

Lily angel