Elkészült munkáim

2008. január 30., szerda

Következő kiszemelt...

Arra a döntésre jutottam, hogy a lily angel mellett belefogok egy újabb képbe. Meg is van a kiszemelt, amire még a párom is azt mondta, hogy szép, és hogy varrjam ki. 28X52 cm-es lesz a kép és 25-ös Lugana-ra fogom csinálni, mivel 1 szállal kell varrni. Egyedül csak a sok kontúr, amitől tartok egy kicsit. Mutatom is! Egyébként Amszterdamot ábrázolja. :) Most kicsit hanyagolom az angel-emet mert picit besokalltam tőle. Jelenleg az olívás képemen ügyködöm, már majdnem körbeértem a levelekkel. Aztán jöhetnek a bogyói! :) De tetszik egy másik kép is, azon is erősen gondolkodom. Már meg is vettem hozzá mindent (fonalak + 32 countos Murano hímzővászon). Ez lenne az:

3 megjegyzés:

Christine írta...

Wooooww, ez gyönyörű kép!!! Szerintem a kontúrt csináld folyamatosan, amint pl. kész van egy tornyocska, mert így legalább az eredményt is korábban látni fogod, és nem is marad rengeteg kontúr a végére.

Edige írta...

Nem semmi, hogy milyen képeket vállalsz be.

Szihaj írta...

Gyönyörű ez az Amszterdamos kép!

Lily angel