Elkészült munkáim

2008. május 1., csütörtök

Elkészült a 8. .... :)

Tegnap végre elkészültem a lily angel-em 8. mintalapjával. :) Már látszik az angel jobb kezének a széle is. Most tudtam jó képet is készíteni róla, mert a párom visszahozta a gépet. A következő mintalap viszont nem lesz túl izgi, kicsit tartok is tőle, mert csak sárga hajszálakat fogok varrni. :( Mutatok egy közeli képet is az aktuális elkészült részről. A hosszú hétvége alatt azért igyekszem belehúzni, bár most több dolog is foglalkoztat. Egyrészt a párommal vettünk egy beépíthetős mosogatógépet, ami miatt teljesen át kell variálni ill. kibővíteni a konyhabútort, másrészt pedig születésnapomra egy 120 literes akváriumot fogok kapni (páromtól) és meg kell még hozzá venni jópár dolgot. :) Nem lesz egyszerű, de sebaj. :) Mindenkinek nagyon szép hosszú hétvégét és sok bökögetést!

7 megjegyzés:

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Névtelen írta...

Fantasztikus a kitartásod! Gratulálok! :)

Christine írta...

Gyönyörű!! Azt hiszem, én már rég feladtam volna...

Edige írta...

Már most látszik, hogy nagyon szép lesz, ha készen leszel vele. Ügyi vagy!

mormotaorsi írta...

nagyon gyorsan haladsz! irigyellek a kitartásodért, főleg, mert én tuti az angyallal kezdtem volna, az arcával, hogy bátorítson a következőkben:-)), te pedig tántoríthatatlanul mész folyamatosan végig a mintaíven. Mégegyszer gratulálok! Alig várom, hogy lássam a végeredményt! Mekkora kép lesz egyébként?

paradipe írta...

Köszi szépen lányok! :))

A kép 364X450 xszemből fog állni és kb. 57X70 cm lesz.

belinda írta...

gyönyörű lesz ez a kép! Kukk be hozzám,meglepii :)
Lidia

Lily angel