Elkészült munkáim

2007. november 23., péntek

Kész az 1. oszlop ...

Nem tűntem ám el teljesen csak gondoltam akkor mutizok, ha elkészülök a soron lévő mintalapommal. :) /Közben azért nézegettelek ám benneteket, hogy milyen szépeket csináltok!/ Nos ez tegnap megtörtént, így már készen van a képem első oszlopa az 5-ből. :) Ez min. 33300 x-et jelent (+ az átcsúszások). El sem hiszem. Íme:
Felteszek egy közelebbi képet is a legutóbbi haladásomról, mert elég messziről tudtam csak lefényképezni. A kis terítőmmel még nem végeztem, és szerintem jó sokára fogom befejezni, mert elég lassan tudok haladni vele. + most már el kellene kezdenem gyártani a hópihéket is karácsonyra. :) Az talán gyorsabban fog menni. :)

4 megjegyzés:

Christine írta...

Uff, holnap veszek horgolótűket, ahogy megígértem:)
Nagyon szép a Lily Angel, szerintem ahhoz képest, amekkora, nagyon gyorsan haladsz vele!

Ralina írta...

Tényleg nem semmi tempóban nyomod! :)) Jó lehet a minta. Legalábbis a többi HAED-hez képest, amiket látok itt-ott készülés közben.
Gyönyörű lesz! Ügyes vagy.

Névtelen írta...

Rengeteget haladtál, gratulálok, és szinte még most sem hiszem el, hogy nemrég tanultál horgolni, olyan szép egyenletes!

paradipe írta...

Köszi lányok, aranyosak vagytok!!! :))

Lily angel