Elkészült munkáim

2007. december 5., szerda

A 6. mintalap...

Tegnap végre elkészültem a 6. mintalapommal.:) Ezt a részt nagyon jó volt varrni, mert sok egybefüggő rész volt benne, illetve olyan szép színekkel kellett varrni a szélén! Viszont mikor elkezdtem, rájöttem, hogy az egyik rész rossz színnel lett kivarrva, úgyhogy egyből bontással kellett kezdenem. :( Felteszek egy közelebbi képet is! Most viszont gőzerővel neki kell állnom hópihéket gyártanom, mert karácsonyra el kell készülnöm velük. Szereztem be hozzájuk gyöngyöket is! :) Remélem sikerül majd ráfűznöm a láncszemekre!

5 megjegyzés:

Christine írta...

Fúúúúúú, szépen haladsz, nagyon tetszik!
Bocsi, de én most mindenkitől megkérdezem, mire hímez, mert "tanulok", szóval?:)

paradipe írta...

Köszi szépen!

Ezt a képemet 16-os natúr Aida-ra csinálom 2 szállal. A minta 14-es Aida-t írt, de szerintem azon nagyon átlátszott volna az anyag. No meg ez nem is HAED kép.
Viszont a következő képemhez, ami már az lesz, 25 count-os törtfehér Lugana-t vettem. Azt egy szállal fogom csinálni.

Jó ötlet, hogy megkérdezed, mert én is kíváncsi vagyok ki, mire készíti a képét. :)

Christine írta...

És a következő áldozatot mikor mutatod be?:) Vagy annyira lelkiismeretes, hogy nem kezdesz bele másba, míg a Lily Angelt be nem fejezed? Nekem nem menne... Van amikor nincs ugyanarra hangulatom...

Engem főleg azért érdekel ez az anyag-ügy, mert sokan írják, hogy ilyen-olyan anyagokra hímeznek, amikről nekem sajnom sincs. Jó lenne egy olyan üzlet nálunk is, ahol lehetne miből válogatni...

paradipe írta...

A következő áldozatomat már bemutattam, az augusztus 17-ei bejegyzésemben írtam róla.

Az anyagot én sem boltban vettem, hanem a netről rendeltem (Tűvarázsból). :)
Előtte a Tűvarázsos Zsuzsától kaptam ingyenes mintacsomagot, kb. 30 féle anyagról (mindegyikre rá van írva, hogy milyen, mennyibe kerül).

Szerintem írj neki egy emailt, és kérj tőle ilyen csomagot. Ő nagyon aranyos, biztos, hogy szívesen küldd neked. Egyébként a honlapukon is írják, hopgy küldenek, ha akarsz!

Én nagyon meg vagyok elégedve velük! :))

Christine írta...

Woww, pedig már láttam régebben, de nem tudtam, hogy erre gondolsz. Fúúú, gyönyörű...
Köszi, írok is Zsuzsának azonnal:)

Lily angel