Elkészült munkáim

2008. január 16., szerda

Ismét itt vagyok :) ...

Sziasztok lányok! Elég régen nem írtam már, úgyhogy van mit pótolnom. A Karácsony miatt nem sok időm volt blogolni és bökögetni sem. :) De azért ha volt időm, akkor olvastalak benneteket. Akkor most mutatnék pár dolgot. Karira volt egy-két horgolt dísz megrendelésem a rokonoktól, ezek lettek belőle:

Az arany színű Anchor fonallal sokkal jobb volt horgolni, nagyon élveztem. A gyöngyöket pedig közben varrtam bele.
A lily angel-emmel most lassan haladok, de azért megpróbálok arra is némi időt szánni. Csak nem mindig sikerül. :) Most csak egy közeli képet csináltam róla, mármint az éppen aktuális részről.
Mostantól azért igyekezni fogok sűrűbben irogatni. :)
Mindenkinek Szép Bökögetős Napot!

2 megjegyzés:

Christine írta...

Örülök, hogy újra itt vagy, már kiváncsi voltam, hol tartasz a Lily Angel-lel, szerintem nagyon szép! A hópihék igen tetszenek:)

paradipe írta...

Köszi szépen!
Most sajnos nem haladok olyan gyorsan mint szeretnék, mert állandóan színt kell váltanom. Már tele van a hócipőm! :)
Szeretnék már egybefüggő részhez érni! :)

Lily angel