Elkészült munkáim

2010. augusztus 10., kedd

Kész a lily angel 3/5-e!

Sziasztok!
Ezer éve nem jelentkeztem, de most itt vagyok.
Elkészültem a lily angelem 15. mintalapjával a 25-ből, és most már látszik az arca is. Az utóbbi közel 2 évben nem tudtam annyit foglalkozni a varrogatással, mint szerettem volna, mert jó sok más elfoglaltságom volt. Többek közt jogsit csináltam, megszereztema 2. diplomám, férjhez mentem (ami sok-sok szervezéssel járt), ..stb..
, de most azért már lazítok egy picit. :)

Jó varrogatást! :)

5 megjegyzés:

Christine írta...

Szia! Úgy örülök, hogy újra itt vagy köztünk:))) Sok boldogságot nektek, gratulálok a második diplomához is, a jogsihoz is. Az angyal gyönyörű, de most már gyere minél többször!!

Marcsi írta...

Szia!
Nagyon gyönyörű lesz ez a képed. Hány féle színt használsz hozzá?

paradipe írta...

Sziasztok!

Köszönöm szépen! :)

Igyekszem többször jönni, bár most pont szabadságra megyek 2 hétre. :)

Marcsi! Összesen 53 féle szín kell hozzá.

Marcsi írta...

Hú, az nem semmi színvilág. Főleg ha sűrűn kellett cserélgetni a színeket.
De annyira gyönyörű lesz, hogy megéri szerintem. További kitartást és jó bökögetést hozzá

Judit írta...

Nagyon szép munka, még szebb lesz készen.

Lily angel