Elkészült munkáim

2015. szeptember 28., hétfő

Újra itt...

Sziasztok!

Igaz jópár éve nem jártam itt, de azért nem hagytam fel az xszemezéssel. Bár voltak időszakaim, amikor több hónapig hozzá se nyúltam.
1 hónapja újra lendületbe kerültem. Tovább folytattam a lily angelem (röstellem de még mindig nincs kész, pedig már 8 éve kezdtem), ami most 96%-os szinten van, már csak a jobb felső sarok hiányzik. Mutatom is, bár a kép nem sikerült túl jól.
Most egy pici szünetet tartok, elkezdtem egy MP képet, a Tuscan garden 2-t, hogy varrjak egy picit vidámabb színekkel is. Egyelőre nagyon tetszik.
Vannak még egyéb terveim is, de azokról később.
Úgy látom az oldalam is aktualizálásra szorul, de mindent csak szép sorjában.

Végeztem egy kisebb munkával is (azt is jó régen kezdtem el), amiből aztán babaváró ajándék lett.
A színe amúgy fehér, csak elég rossz képet sikerült csinálnom telefonnal. :)

Mindeninek jó bökögetést! :)

3 megjegyzés:

Edit írta...

Igazán nem kell már sokat hímezned, hogy elkészüljél ezzel a szép képpel! :) Nem semmi munka!!!

paradipe írta...

Remélem hamar megleszek vele, bár most egy kis szünetet tartok ennél.
Köszi! :)

CathlenKata írta...


Csodálatos lesz a képed! Én most kezdek el egy brutálisat, de remélem megértem a végét:-D
Itt Megnézheted: katamese.hu

Lily angel